November 15, 2019

MARTYRS OF PAK ARMY LIFE





سر مجھے چھٹی چاھیے ایک مہینے کی....
خیر ہے کیپٹن شارق اس سے پہلے آپ نے اتنی چھٹیاں نہیں لیں...؟
جی سر سب ٹھیک ہے... اماں ہمیشہ گلہ کرتی ہیں تھوڑے دن کے لیے آتے ہو اس لیے... اور... اور میری شادی ہے شارق نے کچھ جھجک کے کہا.....
اچھا... مبارک ہو جوان.... زبردستی ہو رہی ہے...؟؟
نی.... نہیں سر زبردستی کیوں...؟
آپ کی شکل سے یہی لگ رہا ہے....
نہیں سر یہ بات نہیں ہے میں ابھی شادی کرنا نہیں چاہ رہا ایک بار وزیرستان سے آجاوں پھر اور پتہ نہیں آوں بھی کے نہیں میں نہیں چاھتا سر کسی کی زندگی خراب ہو....
ہمممم تو یہ بات ہے.... اس پاکستانی آرمی میں لاکھوں فوجی ہیں تو اب وہ کیا سب شادی نہ کریں....؟
سر وہ ابھی ٹین ایجر ہے.....
تو کیا ہو جوان ہم فوجی تو وطن پہ قربان ہو جاتے ہیں اصل حوصلہ تو ہماری فیملیز کا ہوتا ہے جو بعد میں پوری زندگی ہمارے بغیر گزارتے ہیں دل ٹوٹے ہوتے ہیں آنکھ بھری ہوتی ہے مگر زبان پہ صرف الحمداللہ ہوتا ہے.....
آج ہی جاو اور شادی کرو.....
یس سر تھینکیو سر...
اور ہاں گھر جا کے ویٹ مت کرنا فورا بارات لے جانا....
یس سر... شارق مسکرایا....
اسلام علیکم....کیسی ہیں اماں...؟
ہممم کب آنا ہے... تجھے یاد ہے نا پرسوں تیری بارات ہے...؟
جی اماں کل آجاوں گا پکا....
ہمممم آجانا تمھارہ ہونا ضروری ہے ورنہ تیرے بغیر ہی شادی کر لیتی....
ہاہاہاہا اماں آپ میری ہی شادی کی بات کر رہی ہیں نا...؟
دوسری طرف خاموشی چھا گی....
اچھا سوری اماں...اس بار پورا مہینہ رہوں گا.... اب تو خوش ہوجائیں... اماں.... اماں آپ کو پتہ ہے نا میں ایک " فوجی" ہوں......؟
ہاں پتہ ہے اماں کی آواز بھرائی اور تجھے پتہ ہے نا تو میری اکلوتی اولاد ہے...؟
اماں میں ہمیشہ دھرتی ماں کے لیے آپ کا دل دکھا دیتا ہوں پر کیا کروں... میری اس ماں کو بھی میری بہت ضرورت ہے.
ہممممم
جی اماں...
اچھا اماں ہم میری " شادی " کی بات کر رہے تھے....
اماں مسکرائی اچھا...؟ کب...؟
ہاہاہاہا اماں آپ بھی نا....
میری دلہن کا تو بتائیں کیسی ہے وہ....؟
جیسی دلہنیں ہوتیں ہیں وہ بھی شارق کی ماں تھیں....
اماں....
پیاری ہے بہت پیاری.... خوبصورتی میں تیری ٹکڑ کی ہے....
اچھا پھر تو ابھی آنا پڑے گا ویٹ نہیں کر سکتا.....
تو آجا....
آگیا دروازا کھولیں...
ہیں کونسا...؟ گیٹ..؟
نہیں اپنے روم کا.....
اووووووو میرا لال کیسا ہے تو کیوں تنگ کرتا ہےماں کو...؟ بتا کے کیوں نہیں آیا....؟
بتا کے آتا تو اتنی خوشی کیسے دیکھتا آپ کے چہرے پہ....
چل ہٹ شریر.....
میں کھانا لاتی ہوں...
نہیں کھانے کو چھوڑے آپ چلیں....
کدھر ....؟
دلہن لینے.....
کیا....؟ تو پاگل ہوگیا ہے آج کیسے.... بارات تو....
اماں آپ نے انھیں بتایا نہیں میں فوجی ہوں..... ؟؟
بتایا ہے میرا بیٹا کیپٹن ہے اماں نے فخر سے کہا....
تو پھر انھیں کوئی اعتراض نہیں ہوگا آپ بات کریں....
لے بھلا یہ کیسی باتیں کر رہا ہے....
اماں آپ بات کریں نا....
اماں نے واقعی فون کیا تو وہ لوگ مان گے ایک گھنٹے میں بارات لے کے آجائیں ہم انتظار کر ریے ہیں....
یاہو.... مایک آن تھا شارق بچوں کی طرح خوش ہوا...
اچھا چل جا اپنے ابا سے مل لے اور چاچو , پھوپھو سے کہہ سب تیار ہو کے آجائیں...
آدھے گھنٹے میں بارات رئیڈی تھی....
راستے میں گاڑی روک کے شارق نے کھانا پیک کروا لیا سب نے مل کے کھانا کھایا دلہن بھی تیار بیٹھی تھی نکاح ہوا اور دو گھنٹے میں دلہن شارق کے بیڈروم میں تھی....
ماشاءاللہ... آپ میری سوچ سے بھی زیادہ پیاری ہیں....
اور آپ پہ آ کے خوبصورتی ختم ہو جاتی ہے.....
وہ دونوں ایسے گھل مل گے تھے جیسے برسوں سے ساتھ تھے.....
وہ جو مہینے کی چھٹی پہ آیا تھا تیسرے دن ہی کال آگی....
اماں... سائرہ.... مجھے جانا ہو گا.... اچانک کال آئی ہے.... اماں خاموش ہو گئیں... پر سائرہ ہمت کر کے بولی تو ٹھیک ہے نا تین دن بہت ہیں اب لمبی چھٹی پہ آئیے گا....
کیا ہوگیا ہے شارق آپ اتنے سیڈ کیوں ہو رہے ہیں.... مجھ سے محبت ہوگی ہے چھوڑنے کو دل نہیں مان رہا...؟ اماں مسکرائیں....
ہماری یونٹ وزیرستان موو ہو رہی ہے....
اماں اور سائرہ کی ہنسی سیکنڈز میں غائب ہوئی....
ابھی سے....
اماں میں جلد آجاوں گا.....
وہ لوٹ گیا تھا....
اماں اور سائرہ سارہ سارہ دن بولائی بولائی پھرتیں....
ابا تو پہلے ہی خاموش رہتے تھے ابھی اور خاموش ہوگے تھے...
سائرہ کو دیکھ دیکھ اماں کو خفگی ہوتی بائیس کا وہ اور اٹھارہ کی یہ ابھی تو جوانی کی دہلیز پہ قدم رکھ رہے ہیں اللہ جوڑی سلامت رکھے....
ان کی شادی کو مہینہ ہوگیا تھا. مگر سائرہ کو سال لگتا تھا.... کبھی منٹ دو منٹ فون پہ بات ہو جاتی تھی اس سے زیادہ اجازت نہ ملتی.....
سائرہ اماں کے ساتھ سو رہی تھی
ابا ڈیرے پہ تھے......
اماں کا موبائل بجا ہڑبڑا کے دونوں اٹھ بیٹھیں....
اللہ خیر....
اسلام علیکم... زندگی سے بھر پور آواز....
ماں صدقے....
اماں دروازا کھولیں میری بیوی اندر ہے....شارق مسکرایا تھا....
ہاۓ تو اندر کیسے آیا....؟؟
اماں اور سائرہ دروازے کی طرف لپکیں....
دیوار پھلانگ کے....
بتا کے کیوں نہیں آۓ آپ.... سائرہ کی آنکھیں چمکیں....
شارق نے نرمی سے سائرہ کی آنکھیں صاف کیں.... اتنی محبت کیسے دیکھنے کو ملتی اگر بتا کے آتا تو....
میں کھانا لاتی ہوں....
ہاں اماں بہت بھوک لگی ہے....جلدی کریں مل کے کھاتے ہیں.....
اماں گئیں تو سائرہ شارق کے سینے پہ سر رکھ کے سسک پڑی....
یہ کیسا استقبال ہے بھئ شارق نے اپنے بازو پھیلاے....؟؟
بہت برے ہیں آپ کوئی ایسے چھوڑ کے جاتا ہے نئ نویلی دلہن کو .....
اب میں آپ کو دو مہینے سے پہلے نھی جانے دوں گی....
میرے پاس صرف دو دن ہیں شارق کی گرفت ڈھیلی ہوئی.... سائرہ خاموشی سے کمرے میں چلی گی....
شارق بھی پریشان ہوگیا.....
شارق پریشان نہ ہو سائرہ ابھی بچی ہے آہستہ آہستہ تیری مصروفیت سمجھ جاۓ گی جی اماں...
کمرے میں آیا تو وہ لائٹ آف کر کے لیٹی ہوئی تھی....
شارق مسکرایا... مگر ساتھ ہی چینخ نکل گی کمرے کی شاید سیٹنگ چینج کی گی تھی بیڈ کی پائنتی سے ٹکرا گیا.... ہاۓ میرا گوڈا... (گھٹنہ)
ہاہاہاہا سائرہ بھاگی آئی....
دیکھائیں کدھر لگی ہے...
پہلے لائٹ آن کرو....دیکھائیں... پہلے تم اپنے دانت اندر کرو.... ہاۓ امی... اچھا اب بس بھی کریں اب اتنا بھی زور سے نہیں لگا کیپٹن صاحب
.ناراضگی ختم ہوچکی تھی وہ دونوں ڈھیر ساری باتیں کرتے رہے.....
دو دن بعد وہ چلا گیا...
اس کے ساتھ گھر کی ساری رونق بھی چلی گی تھی پھر خاموشی نے ڈیرے ڈال لیے تھے.....
----------------------------------------------------
سر آپ کچھ پریشان لگ رہے ہیں.....
ہمممم.....
کیا بات ہے سر....؟
یار وہ نہیں سمجھتی اداس رہتی ہے تو میرا دل بھی پریشان ہی رہتا ہے.....
ڈونٹ وری سر بھابھی وقت کے ساتھ ساتھ یوز ٹو ہو جاۓ گئیں........
----------------------------------------------------
کافر سے لڑنا آسان ہوتا ہے مگر مذہب کا لبادہ اوڑ کر جب ہمارے ہی لوگ ہمارے سامنے کر دیے جاتے ہیں تو لڑنا مشکل ہو جاتا ہے....
مگر " پاک فوج " کے لیے کچھ بھی ناممکن نہیں....
ان کا پورا پلین رئیڈی تھا اور آسانی علی کی وجہ سے ہوگی تھی وہ دہشتگردوں میں ان کا ساتھی بن کے شامل ہوا تھا مین ایریا میں کیمرے لگا دیے تھے جس سے لوگوں اور اسلحے کی تعداد کا تعین ٹھیک سے ہو گیا تھا....
بس کل فائنل آپریشن اسٹارٹ کرنا ہے.....
---------------------------------------------------
وہ لیٹا ہوا تھا جب واٹس اپ پہ ٹیکسٹ ٹیون بجی....
سائرہ کی پریگنینسی رپورٹس تھیں.....پوزٹیو پہ سرکل کیا ہوا تھا.....
یاہووووووووو ہاہاہاہاہاہاہا.... سب اندر آگے سر خیریت ہے سب ٹھیک ہے نا...؟ قاسم کو اس کی دماغی حالت پہ شک ہوا.....
ہاں.... سب ٹھیک ہے.... میں جنت کا دروازا بننے والا ہوں.....
جنت کا دروازا....؟؟
ہاں نا ماں کے قدموں تلے جب جنت آجاتی ہے باپ بھی تو جنت کا دروازا ہے نا.....
اوووووووو مبارکا سر مبارکا.... سب اس سے گلے ملے.....
سر اب منہ کیسے میٹھا کریں.... پیٹو... تم کھانے کا ہی سوچنا قاسم نے اسے ڈانٹا....
ہاں تو ٹھیک ہے نا پتہ نہیں واپس جانا بھی ہے کے نہیں ابھی منہ میٹھا کر لیں.....
سب خاموش ہو گے....
یہ ممکن نہیں ہے اب....
قاسم منع مت کرو روحان کا دل چاہ رہا
ہے تو منع مت کرو....
بٹ شارق سر ایسا پوسیبل نہیں ہے ہم خود اس وقت اس سرنگ میں چھپے ہوۓ ہیں....
ہاں پر روحان کو انکار مت کرو....
قاسم روحان کو ایک تگڑی گھوری سے نواز کے باہر چلا گیا.....
دو گھنٹے ہوگے ہیں سر ابھی تک قاسم واپس نہیں آیا اب روحان کو یہ فکر لگ گی تھی.... ادھر قدم قدم پہ موت ہے...موت سے ڈر نہیں لگتا ضرور آۓ مگر میشن کمپلیٹ ہونے کے بعد......
شارق نے بڑی خاص نظروں سے روحان کو دیکھا کچھ نہیں ہوگا آجاۓ گا ابھی تم لوگ نماز پڑھو میں آتا ہوں....
----------------------------------------------------
اماں کیسی ہیں آپ.....؟
ٹھیک ہوں تو کیسا ہے....؟
ٹھیک ہوں.... بہت بہت مبارک ہو میرا پوتا آنے والا ہے....
ہممممم اماں میں بہت خوش ہوں میری جگہ فل ہو جاۓ گی....
تیری جگہ کون لے سکتا ہے شاقی....
اماں.... اپنا بہت خیال رکھیے گا.....
اور سائرہ کا بھی....
تو ایسی باتیں کیوں کر رہا ہے...؟
کچھ نہیں بس ایسے ہی....
اچھا لے سائرہ سے بات کر....
اسلام علیکم.....
وعلیکم السلام کیسی ہو ؟
ٹھیک ہوں اور آپ...؟
میں بھی... مبارک ہو بہت بہت....
آپ کو بھی...شارق....
پلیز آپ آجاۓ مجھے آپ کی بہت یاد آتی ہے....
آؤں گا جلد آجاؤں گا.... اچھا سنو فجر ٹائم میں فون کروں گا.... فون پاس ہی رکھنا....
اچھا ٹھیک ہے....
سائرہ اپنا بہت خیال رکھنا....
---------------------------------------------------
قاسم مٹھائی لے آیا تھا شارق نے اپنے ہاتھوں سے سب کو کھلائی.....
فجر کے وقت پوری ٹیم نکل گی تھی...
علی کی وجہ سے رستہ بلکل کلئیر تھا....
علی نے کمال مہارت سے کیمرے ہر جگہ لگاۓ تھے میجر طلال فجر کے وقت ہی لیپ ٹاپ لے کے بیٹھ گے تھے انھیں
شارق پہ پورا بھروسہ تھا....
شارق نے انھیں شرمندہ نہیں کیا تھا ان کا سینہ فخر سے چوڑا ہوگیا تھا.....
جیسے ہی یہ لوگ انٹر ہوۓ نعرہ تکیبر لگا کے سب سے پہلا فائر علی نے کیا تھا یہ گیارہ تھے اور وہ لوگ کمانڈر سمیت پینتیس لوگ تھے.....
سارے کے سارے دہشتگرد جہنم واصل ہو چکے تھے....
ان لوگوں میں سے آٹھ لوگ شہید ہوۓ تھے اور روحان شدید زخمی ہوا تھا....
شارق اور قاسم ٹھیک تھے.....
روحان کو ایک سائیڈ پہ لیٹا کے یہ دونوں اندر آگے....
اندر کوئی بھی نہیں تھا یہ مین ایریہ تھا جسے اب آزاد کروا لیا گیا تھا...
دونوں بہت خوش تھے.....
قاسم جوش سے آگے بڑھ کے شارق کے گلے لگنے لگا تھا جب شارق نے اسے زور سے دھکا دیا گولی شارق کے عین دل کے قریب لگی تھی.....
تقریبا دس لوگ اندر داخل ہوۓ تھے قاسم نے دھڑا دھڑ فائر کیے شارق کا پسٹل بھی رکا نہیں تھا سب کو مار کے ہی رکا.....
دونوں لیٹے ہوۓ تھے ہلنے کی بھی ہمت نہیں تھی دور سے ہی ایک دوسرے کو وکٹری بنا کے دیکھائی اور کیمرے میں دیکھ کے پاکستان زندہ باد کا نعرہ لگایا..... اور آنکھیں بند کر لیں....
میجر طلال کی آنکھیں بھیگی تھیں مگر انھوں نے بے دردی سے آنسووں روکے....
----------------------------------------------------
سائرہ ایسی سوئی کہ صبح آٹھ بجے آنکھ کھلی.....
شارق.... شارق نے فون کرنا تھا فجر ٹائم موبائل اٹھایا تو اس پہ ایک مس کال اود ایک میسج تھا.....
اپنا خیال رکھنا اور ایک آنسو نہ بہانا.....
پھر وہ فون کرتی رہی بار بار مگر نمبر بند تھا......
پریشان ہو کے اماں کی طرف بھاگی اماں شارق کا فون کیوں بند یے....
ابھی رات کو تو بات ہوئی تھی کر لے گا فون نہیں اماں میں نے ابھی بات کرنی ہے......
سائرہ پتر وہ آپریشن پہ ہے.....
اماں ابھی اسی وقت بات کرنی ہے....
اچھا چل ٹھیک ہے وہ فون کرتی رہیں بار بار مگر نہیں ہوا....
ایک گھنٹے بعد میجر طلال کا فون آگیا....
لے دیکھ سائرہ وہ غصہ کر گے ہونگے شکایت کے لیے فون کیا ہو گا....
اماں نے فون اٹھایا....
کیسی ہیں ماں جی....؟
ٹھیک ہوں....بیٹا وہ بچی بار بار فون کر رہی تھی...
ماں جی اس وقت گھر کون کون ہے...؟؟
میں ہوں... سائرہ ہے اور شارق کے ابا....
اور باقی چچا لوگ...؟؟
جی بیٹا ساتھ ہی گھر ہے....
آپ میری ان سے بات کروایں....
اچھا..... چاچو سے بات کروائی....
سر شارق بیٹا شہید ہوگیا ہے آپ ان کی فیملی کو آہستہ آہستہ بتائیں....
اور میشن....؟
مشن سکسیسفل....میجر صاحب کی آواز بھرائی....
الحمداللہ.....
ڈئیڈ باڈی کل تک پہنچے گی....
ٹھیک ہے ہم استقبال کی تیاری کرتے ہیں....
اماں نے سہارے کے لیے چئیر پکڑی....
چاچو کی آنکھیں بھر آئیں....
کب آۓ گا وہ...؟
کل......
اماں یہ شارق اس بار پھر سرپرائز کے چکروں میں تھا چلو اچھا ہوا میجر صاحب نے بتا دیا....
میں نے اپنے بری کے تمام کپڑے سلائی کروانے ہیں اور کالج سے بھی چھٹیاں لینی ہیں....
چلیں گھر....
گھر میں لوگوں کی آمد شروع ہوگی تھی اور ٹینٹ لگنے لگ گے....
سائرہ نے کپڑے واپس رکھے اور صحن میں آکے بیٹھ گی....
اماں اللہ کی یہی مرضی تھی... آنسووں مت بہایے گا آپ کا بیٹا فرض پورا کر کے گیا اس کا بیٹا آپ کا سہارا بنے گا.....
اماں کے آنسووں لڑھکے.....
اللہ کی مرضی اماں سسکی تھیں....
یہ آپ کا منی آڈر اس مہینے کا خرچہ اور یہ میرا......
میرا با اصول فوجی....
سائرہ اپنے کمرے میں چلی گی....
اپنا خیال رکھنا اور رونا مت..... نہیں رووں گی میری جان.....آنسووں لڑیوں کی صورت بہہ رہے تھے....
کبھی نہیں رووں گی.....
جوان شہادت پہ پورا علاقہ رویا تھا مگر گھر والوں نے صبر کا دامن نہیں چھوڑا تھا....
پورے فوجی اعزاز کے ساتھ تدفین کی گی....
""""کبھی پرچم میں لپٹے"'"""
""""کبھی ہم غازی ہوتے ہیں""""
""""جو ہو جاۓ ماں راضی """
"""تو بیٹے راضی ہو جاتے ہیں """"

---------------------------------------------------
لوگ کہتے ہیں فوجیوں کے دل سخت ہوتے ہیں بلکہ ان کے سینوں میں دل نہیں ہوتے.... اگر ایسا ہوتا تو میجر صاحب فون کر کے ماں جی کو یہ نہ کہتے کہ کسی اور سے بات کروایں چاچو کو بھی نہ کہتے کہ انھیں آرام سے سب بتائیں اور ان کی آواز بھرائی تھی.........
اور اکیس توپوں کی سلامی ان کے لیے جو کہتے ہیں پاکستانی فوج سارا بجٹ کھا جاتی ہے...
یہ پاکستانی فوج کا ہی حوصلہ ہے جو شارق جیسے ہزاروں بیٹے قربان کر کے بھی باہمت ڈٹ کے کھڑی ہے....
پاکستان  آرمی زندہ باد
پاکستان_پائندہ_باد



No comments:

Post a Comment

Total Pageviews